månadens tips!

spirulina


Lite "ta hand om dig själv tips" så här i höstmörka tider...

 

Spirulina kostar ca 149:-/ burk och då tar man ungefär 5-7st/dag.

 

Spirulina är jordens äldsta levande växt och klassas som en microgrönsak (blågrön alg) och växer i sjöar. Tabletterna inehåller antioxidanter, proteiner, betakaroten, vitamin E, zink, magnesium, koppar, vitamin B och järn. Spirulina hjälper till att rena kroppen och ger en frisk hud och skelett, höjer immunförvaret, håller blodfetter och blodtryck bra. Spirulina ger energi (vitamin B), lindrar PMS besvär och passar alla!







Kommentarer
Postat av: Malin

Shit vad soft det här var då!

Är det ingen annan som har tips på några fler piller/tabletter/drugs ??

2007-10-18 @ 22:12:15
URL: http://mall.blogg.se
Postat av: Elin Kling

Hej Tjejer! Elin Kling här! Modebloggare på stureplan.se. Av egna erfarenheter vet jag att "Spirulina" kan ge upphov till oönskad hårväxt, exempelvis på händer och fötter. Finns även ett fåtal som fått hår under hälarna. Så mitt tips är att inte använda denna microalg. Berocca eller Guarana Extrakt funkar mycket bättre.

Sen vill jag även påpeka att jag tycker det är jättekul att det skapas linjer där vi tjejer kan lära oss att se bra ut.

Ta hand om er!

/Elin

2007-10-20 @ 18:22:32
URL: http://www.stureplan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0