5 av 16




Namn:
Sara Jakobsson

Smeknamn:

Född: 2 maj 91

Hemort: Rundvik - haga

Relation: single

Vad gör du på fritiden? Umgås med vänner , sen tar crossen upp en del tid (skämt åsido), jobbar på make up store, festar lite, åså.

Vad vill du bli när du blir stor? mycket mycket, skall iaf jobba inom det jag tycker är ruskigt kul, och linjen plockar fram de bästa sakerna!

Det roligaste med utbildningen: Att få göra det man tycker är sjukt kul på skolan.

Din värsta ovana: tidsoptemist, behvöer en del sömn, vilket kan vara tråkigt när kompis vill umgås och jag hellre vill sova:)

Din bästa egenskap: jag lyssnar när mina kära vänner har kärleksproblem!

Favoritfärg: Svart, lila

Beskriv dig själv med 3 ord: mina vänner säger att jag har kort stubin ibland, men det tycker jag inte stämmer :) , slut!

tio snabba frågor:

Kaffe eller latte? latte

Frasses eller donken? max?

Makeup store eller i.d mineral makeup? Både och.

Bakelser, kakor, tårtor  eller frukt? haha kakor, frukt!

Vara ute i naturen eller sitta vid datorn? beror väl på , hemma är det härligt att va ute med hunden osv. är väl dock ingen riktig naturmänniska, heh..

Slösa eller spara pengar? önsketänkande spara, men real life slösa :)

Utekväll eller hemmakväll? beror på tröttheten

Bio eller film hemma? stämningen bestämmer

Klackar eller sneakers? beror på klädsel

Choklad eller vanilj? Vanilj

Kommentarer
Postat av: linjamaa

very good stumpan!

2008-10-21 @ 23:27:14
URL: http://linnealinjamaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0