11 av 16

Ellen91


Namn:  Ellen Karin Matilda Tedebring

Smeknamn:  Beror på vem du frågar ;)

Född: 26 april 1991

Hemort:  Hörnsjö

Relation: Singel

Vad gör du på fritiden? Dansar, umgås med vänner och familjen, njuter av livet!  

Vad vill du bli när du blir stor? Har några ideér men bl.a. jobba som butiksbiträde på en klädaffär

Det roligaste med utbildningen:  Att man lär sig nya roliga saker hela tiden! :D 

Din värsta ovana: Sover fööör lite (Jag anser att dygnet har för lite antal timmar och väljer att prioritera göra andra saker än sova, finns ju så mycket roligare grejjer att göra!)

Din bästa egenskap:
  Håller koll på allt (tider,saker, planering osv). Ställer upp för andra nästan jämt.

Favoritfärg:  Gillar egentligen alla färger men röd är en av dom finaste!

Beskriv dig själv med 3 ord:  Positiv, snäll, ordningssam

tio snabba frågor:

Kaffe eller latte?
Varm choklad ;)

Frasses eller donken?  Frasses

Makeup store eller i.d mineral makeup?  En mix av båda

Bakelser, kakor, tårtor  eller frukt?  ALLT! Det enda som fattades var godis.. ;)

Vara ute i naturen eller sitta vid datorn?  Båda!

Slösa eller spara pengar? Både och. Sparar för att ibland unna mig att slösa

Utekväll eller hemmakväll? Fredag: Ute och dansar  Lördag: Hemma och mysa

Bio eller film hemma? Beror på film, sällskap och humör :)

Klackar eller sneakers? Har blivit bekvämare av mig och går oftast i "platta" skor men snyggar gärna till mig med klackar då och då

Choklad eller vanilj? Choklad såklart!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0