8 av 16

Namn: Anna Sofia Koistinen Edlund

Smeknamn: Koisti

Född: 23 april 1991, umeå bb ;)

Hemort: Robertsfors (jag förväntar mig inte att ni ska veta var det ligger)

Relation: Stabil pojke

Vad gör du på fritiden? Sminkar, är med vänner och Johan, festar

Vad vill du bli när du blir stor? Det är det ingen som vet :)

Det roligaste med utbildningen: Att man får uttrycka sin kreativitet på så många olika sätt, och det allra bästa är att få göra andra människor lyckliga och nöjda!

Din värsta ovana: Tänker mycket på andra, lite för mycket ibland

Din bästa egenskap: Dömer inte människor så mycket

Favoritfärg: Rött och svart

Beskriv dig själv med 3 ord: Kreativ, snäll, positiv

tio snabba frågor:

Kaffe eller latte? Inget av dem, I take tea!

Frasses eller donken? Max

Makeup store eller i.d mineral makeup? Helst båda :)

Bakelser, kakor, tårtor  eller frukt? Hellre kakor och frukt.

Vara ute i naturen eller sitta vid datorn? Beror på väder och årstid.

Slösa eller spara pengar? Jag är en sparare av hög klass ;D

Utekväll eller hemmakväll? Ute fredag, hemma lördag ;)

Bio eller film hemma? Mysfilm hemma!

Klackar eller sneakers? Önskar jag hade mer klackar, men sneakers är skönt.

Choklad eller vanilj? Choklaaaad (om det inte är glass)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0