7 av 16




Namn: Pernilla Teolinda Byström

Smeknamn: Pörnie, Pernilla, Paus

Född: 5 April (Linneas dag också :) 1991

Hemort: Obbola

Relation: Öppen för förslag

Vad gör du på fritiden? Umgås med vänner ,tränar och får aldrig nog av inredning (kvistar) :D

Vad vill du bli när du blir stor? Hudterapeut och jobba med makeup

Det roligaste med utbildningen: Att jag vill nypa mig  i armen varje dag för att vara säker på att allt inte bara är en dröm säger nog allt.

Din värsta ovana: Tänker för mycket!

Din bästa egenskap: Positiv

Favoritfärg: TURKOS

Beskriv dig själv med 3 ord: lugn å djup brukar mina vänner säga, haha

tio snabba frågor:

Kaffe eller latte? Kaffe

Frasses eller donken? McD

Makeup store eller i.d mineral makeup? Går inte att välja bland de bästa produkterna på marknaden.

Bakelser, kakor, tårtor  eller frukt? Farligt gott alltihop

Vara ute i naturen eller sitta vid datorn? Får aldrig nog av natur och hav men tillbringar mest tid vid datorn.

Slösa eller spara pengar? Hellre få dyra plagg än flera billiga. Sparare är jag nog.

Utekväll eller hemmakväll? Hemmakväll

Bio eller film hemma? Bio!

Klackar eller sneakers? sneakers

Choklad eller vanilj? MÖRK Choklad

Kommentarer
Postat av: pernilla

det var kul att se att det fans nån mer som hette samma namn som jag heter med ''pernilla byström'':)

2011-05-10 @ 20:04:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0