4 av 16



Namn: Malin Nilsson

Smeknamn: Mall eller Mallan om något

Född: 26 juni 1991

Hemort: Umeå

Relation: Kilar stadigt

Vad gör du på fritiden? Jag tränar/spelar innebandy, myser med min pojkvän och så hänger jag med mina vänner!

Vad vill du bli när du blir stor? Jag har många framtidsdrömmar men en sak är då säker. Jag ska jobba inom modebranschen. Sådetså!

Det roligaste med utbildningen: Att få göra det man älskar i skolan!

Din värsta ovana: Svårt att säga en då jag har många, men jag stökar alltid till det, jag glömmer saker och jag är faktiskt väldigt lat.

Din bästa egenskap: Positiv!

Favoritfärg: Grå

Beskriv dig själv med 3 ord:  Glad, positiv och empatisk! (lät lite småtöntigt men..)

tio snabba frågor:

Kaffe eller latte? Latte

Frasses eller donken?  Max :)

Makeup store eller i.d mineral makeup? Både har sin charm

Bakelser, kakor, tårtor  eller frukt?  Allt förutom tårtor! Ingen hit hos mig..

Vara ute i naturen eller sitta vid datorn? Älskar att sitta vid datorn

Slösa eller spara pengar? jag lever för att slösa

Utekväll eller hemmakväll? Finns en fredag och en lördag. Så båda

Bio eller film hemma? Film hemma

Klackar eller sneakers? Klackar tills jag stiger in på IKSU, där gäller annat... :)

Choklad eller vanilj? Vanilj med chokladsås :)

Kommentarer
Postat av: carro

Dags för nästa brud? :)

2008-10-20 @ 19:12:52
URL: http://carrosandstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0