Sommar!

Hej alla glada!

ska passa på att gratta alla som tog studenten idag, riktigt kul för dom!
frisör treorna kom in och skulle va snälla me oss, för det finns ju inte nån som går i trean på vår linje så då passade dom på att skrika lite på oss, men som dom sa, bara ett år kvar!
ett år kvar som kommer gå super snabbt !

vi börjar v 34 tror jag sen har vi 8v praktik från v 44 och frammåt, som sagt dagarna kommer bara flyga förbi!

Vår lärare Lisa berättade idag att vår spa lärare eva kommer troligtvis inte komma tillbaka till höst för hon kommer stanna i stockholm. Jätte tråkigt för oss men vi hoppas allt går bra för henne och vill gärna att hon kommer upp och hälsar på oss så ofta hon kan, för vi kom sakna henne!

tjänsten som spa lärare för oss är nu ute så alla som har utbildning för de pch känner sig sugna på att ta oss an , go fore it!


Nu går vi på sommarlov och de kommer vara ganska dött på bloggen men till höst hoppas vi att alla som läser vill fortsätta att följa oss i vår roliga utbildning!

Vi önskar er alla en jätte härlig sommar!


KRAM HV07D





Kommentarer
Postat av: Språkvetare

Snälla, sluta särskriva. Ni misshandlar det svenska språket.

2009-06-11 @ 18:23:55
Postat av: vanjajäveln

jag kan inte annat än att hålla med språkvetaren! sluta sär skriva för helvettes satan

2009-06-12 @ 02:19:07
Postat av: Carro

Vilken lättnad det ter sig att signatur "vanjajäveln" själv lever upp till de krav denne ställer på sin omgivning. Ironiskt nog är det inte särskrivningen av just ordet särskrivning som får mig att jubla mest - utan det faktum att svordomarna haglar tätt. Svordomar är ofta ett tecken på bristande ordförråd och bildning, i synnerhet när det uppenbart används för att lägga tyngd bakom ditt argument. Upplysningsvis finns dessa heller inte att hitta i några som helst lexikon, men ja, det visste du förstås? Pinsamt vore det väl annars för signaturen vars högsta ambition är att vårda det svenska språket.

2009-07-20 @ 05:43:11
URL: http://carrosandstrom.blogg.se/
Postat av: eva "den gamla spa läraren"

Hej Tjejer!! Tack för era fina och värmande ord, som sagt så stannar jag kvar i sthlm för att se om kundutvecklare är nåt för mig...Ni är helt fantastiska och jag hade såååå kul med er och är så stolta över hur duktiga ni blivit och är!!!Jag finns alltid kvar som stöd för er, det är bara till att ringa eller maila.

Vi syns i vagnen....eller så kommer jag och överraska er i höst - vem vet..håll utkik :)

Kramar Eva

2009-08-26 @ 20:10:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0