1 av 16



namn: Linnea Linjamaa

smeknamn: Linjamaa,

född: 5april -91

hemort: Brunflo (östersund)

Relation: singel

vad gör du på fritiden: träna/tävlar i friidrott, shoppar, umgås med kompisar

vad vill du bli när du blir stor: OS-medaljör och rik

de roligaste med utbildningen: självklart våra praktiska lektioner och att vi får lära oss så mkt !

din värsta ovana: äter en aning för mycket godis (ibland)

din bästa egenskap: jag är alltid glad.

favorit färg: rosa

beskriv dig själv med 3 ord: i`m the ninja

TIO SNABBA FRÅGOR:

kaffe eller latte? latte

frasses eller donken? donken

makeup store eller i.d mineral makeup? bas med i.d och men makeup stores skuggor

bakelser, kakor, tårtor  eller frukt? kakor o mycket frukt!

vara ute i naturen eller sitta vid datorn? sitta vid datan, helt klart!

slösa eller spara pengar? slösa!

utekväll eller hemmakväll? hemmakväll

bio eller film hemma? jag föredrar båda.

klackar eller  sneakers? sneakers, blir fan 2m om jag använder klackar.

choklad eller vanilj? choklad

Kommentarer
Postat av: Natalie

Kommer John få sin Johan?



Besök min blogg och följ min berättelse om förbjuden kärlek!

2008-09-29 @ 12:23:21
URL: http://thebang.blogg.se/
Postat av: Saroline

Fan vad kul idé!

2008-10-05 @ 21:30:39
URL: http://carrosandstrom.blogg.se/
Postat av: Daniel

Sjukt snygg tjej! :)

2008-10-14 @ 14:56:01
Postat av: maaria

saknar dig grymt mycket, tappat bort min andra hälft ju! hoppas du har det bra (:

2008-10-25 @ 20:46:30
Postat av: linnea

shit vad kul att du hittat hit maria :)

jag saknar dig oxå grymt mkt! min andra hälft är oxå borta, de var ju alltid vi förut ?:(

2008-11-01 @ 21:18:46
URL: http://linnealinjamaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0