9 av 16



Namn:
Frida Isabella Wikner

Smeknamn: Har haft nå kortvariga smeknamn genom åren men inget som har slagit mitt korta, vanliga namn Frida

Född: 19 Februari 1991

Hemort: Umeå - Rödåsel

Relation: Distansförhållande med eskilstunabon Markus

Vad gör du på fritiden? Slappar vid tv och dator, tränar, fikar med vänner, träffar Markus och klipper i tidningar. 

Vad vill du bli när du blir stor? Allt!

Det roligaste med utbildningen: Alla praktiska lektioner. Smink, spa, styling, dock så har jag inget tålamod när det gäller hår.

Din värsta ovana: Överanalyserar och tror alltid det värsta om allt.

Din bästa egenskap: Är duktig på att prata och diskutera.

Favoritfärg: Svart, vitt, rött och grönt.

Beskriv dig själv med 3 ord: Tänkare, planerare & lat

tio snabba frågor:

Kaffe eller latte? Usch för båda, jag är för omogen för kaffe. Ge mig vatten, te eller cocacola.

Frasses eller donken? Subway!?

Makeup store eller i.d mineral makeup? i.d bas och mascara / Make up store resten.

Bakelser, kakor, tårtor  eller frukt? Kaka, smörgåstårta och frukt.

Vara ute i naturen eller sitta vid datorn? Tänker att jag ska ut och gå när jag sitter vid datorn. Älska strandpromenaden om sommarn.
Slösa eller spara pengar? Jag är väldigt ekonomisk men har aldrig pengar.

Utekväll eller hemmakväll? Jag isolerar mig mestadels hemma men får ryck ibland och drar ut.

Bio eller film hemma? Bonuskort på Hemmakväll!

Klackar eller sneakers? Vill använda mina klackar mer men det slutar för det mesta med att jag drar på mig mina allt för slitna sneakers... 

Choklad eller vanilj? Båda!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0